Personal coaching

Ons doel is jou helpen het maximale uit je leven te halen zowel op fysiek als op mentaal vlak! Om je daarbij te helpen hebben wij deze website en diverse diensten voor je ontwikkeld. Dit alles met maar één doel, maximaal resultaat voor jou!

Intensiteit is bepalend voor je resultaat, het bereiken van maximale intensiteit is gewoonweg makkelijker als je het samen doet!

 

WAT BIEDT het team van TRAINERMARTIN

Het personal coaching programma zal worden afgestemd op uw specifieke behoefte, deze wordt gekenmerkt door;

  • Schermafbeelding 2016-02-27 om 22.01.04Uitgebreide analyse; o.a. van gewenste doelstelling, bewegingspatronen en voeding.
  • Trainingsprogramma; Strength & conditioning oefeningen, specifiek afgestemd op de doelstelling.
  • Educatie voor het verbeteren van jouw mobiliteit, met als doel het verbeteren van beweegpatronen.
  • Voedings- en supplementen advies.
  • Skill-training ter voorbereiding en verbetering van specifieke beweegpatronen.
  • Resultaatmetingen en bijstellen van je coaching programma.
  • Uiteraard onbeperkt vragen stellen via What’s app & e-mail.

Wat verwachten we van jou?

  • Minimaal 3 keer trainen in de week (niet verplicht tot 3 PT sessies uiteraard)
  • Het verschil leren kennen tussen iets “willen” en ervoor “kiezen”
  • Eerlijkheid duurt het langst
  • Wekelijkse resultaat metingen

Het verschil leren kennen tussen iets “willen” en ervoor “kiezen”

Trainingsfilosofie

Conditioning

Conditioning, ofwel werkcapaciteit. Heb jij het uithoudingsvermogen en de stamina om snel te kunnen blijven bewegen ongeacht het gewicht dat je zou moeten verplaatsen over een bepaalde afstand? Misschien kun jij 10 herhalingen met 120 KG front squaten, maar hoe is dit, als dit uitgevoerd moet worden met een hartslag van tussen 175 – 190? Alles draait om intensiteit en de factoren die dit bepalen.

STRENGTH

Het belang van kracht en dus krachttraining wordt onderschat. Krachttraining heeft bij mij een groot aandeel in de persoonlijk programmering van onze klanten. Uiteraard dienen allereerst alle technieken perfect en consistent te zijn alvorens intensiteit wordt toegevoegd of verder wordt uitgebouwd.

Powerlifts als bench presses, squats, deadlifts en overhead press vormen zullen, naast de Olympische lifts Snatch en Clean & Jerk, deel uitmaken van uw persoonlijk programma.

Het verbeteren van mobiliteit, dus beweegpatronen, vormt samen met voldoende kracht de basis van blessurevrij trainen op langere termijn. Dit staat dan ook centraal in fase 1

SKILL TRAINING

Mede de skill trainingen zullen ervoor gaan zorgen dat jij iedere keer weer opnieuw wordt uitgedacht. Je kunt nog zo sterk zijn of beschikken over een geweldige conditie, ik wil je echter meer leren en uitdagen. Dit doe ik door het toepassen van oefeningen waar veel gevraagd wordt van skills waarvan jij niet wist dat je deze had. Uiteraard maak ik gebruik van diverse progressie stappen voor het correct aanleren.

MOBILITY TRAINING 

Kort gezegd! Ik wil je beter en dus efficiënter laten bewegen. De oplossing voor mobiliteitsproblemen en de gevolgen hiervan; vervang pijn door kracht, corrigeer disfunctioneren binnen gewrichten, vergroot je bewegingsvrijheid wordt sterker en stabieler en verbeter dus je prestaties. Online programma welke bijdraagt aan het verbeteren van je mobiliteit, flexibiliteit, beweegpatronen en core strength. 

Advertenties